soadfans.cz http://www.soadfans.cz/ |
|
Alba v roce 2012 http://www.soadfans.cz/viewtopic.php?f=38&t=1796 |
Stránka 8 z 8 |
Autor: | Maxipes Fík [ pát 04. led 2013 13:46:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Alba v roce 2012 |
Jsme vůbec nebilancovali! Naštěstí si vedu poznámky celý rok, takže to nebude tak obtížné, mám to teda docela dost neaktuální, ale nechce se mi to teď updatovat. Burial - Kindred EP (super) Crippled Black Phoenix - (Mankind) the Crafty Ape (nič moč) Lis Er Stille - Nous (moc pěkné) Lana Del Rey - Born to Die (paráda) Thee Silver Mt. Zion - "The West Will Rise Again" (mají lepší) Perfume Genius - But Your Back N 2 It (pěkné) The Mars Volta - Noctourniquet (good, good) Light Bearer - Celestium Apocrypha; book of watchers (klasická krása) V.A. - Lost In The Humming Air (Music inspired by Harold Budd) (pěkné) Ramona Falls - Prophet (me langusta) Beach House - Bloom (awwwwwww ^_^) Spiritualized - Sweet Heart Sweet Light (výborné) The Gaslight Anthem - Handwritten (vcelku zklamání, ale "45" kope řiť) The Pirate Ship Quintet - Rope for No-Hopers (plaču zklamáním, neba vůbec) Sigur Rós - Valtari (paráda, neasi) The Tallest Man on Earth - There's No Leaving Now (moc pěkné) The Smashing Pumpkins - Oceania (nečekaně pěkné album) Woods - Bend Beyond (me likey) Cat Power - Sun (super, ale je škoda, že se ostříhala ) Kyle Bobby Dunn - Bring Me the Head of Kyle Bobby Dunn (výborné album na usínání [myšleno kladně]) Jack White - Blunderbuss (není to zlé, ale od Jacka jsem čekal mnohem víc) Dinosaur Jr. - I Bet on Sky (nic převratného, ale poslouchá se to velmi dobře) Menomena - Moms (slabší než předchůdce, odchod Brenta docela znát, ale pořád sjupr) The Boats - Ballads of the Research Department (není to zlé, ale asi nic, k čemu bych se nějak vracel) Animal Collective - Centipede Hz. (tak tohle mě fakt nebavilo) Twin Shadow - Confess (Five Seconds pecka, zbytek fajn) The Brian Jonestown Massacre - Aufheben (nic světoborného, ale poslouchá se to suprově, hlavně první píseň je moc fajn) iamamiwhoami - kin (líbí moc) Billy Woods - History Will Absolve Me (ty p*čo, to je aspoň hip-hop) Godspeed You! Black Emperor - 'Allelujah! Don't Bend! Ascend!' (je to dobré, neasi) Crystal Castles - (III) (strašně slabé album) Saltillo - Monocyte (není můj šálek čaje, nebavilo vůbec) Markus Mehr - in (výborná záležitost) Bat for Lashes - The Haunted Man (Laura je splendid záležitost, ale celé album je fajn) Brian Eno - Lux (moc pěkný ambient) Spousta toho, co už jsem slyšel a byl bych schopný to nějak zhodnotit, tam chybí ale. Časem snad doplním. Tučně zvýrazněno mé nejoblúbenější album roku 2012. Plus tu mám asi 25486131089 alb, které bych si chtěl někdy poslechnout. |
Autor: | Maxipes Fík [ úte 08. led 2013 20:12:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Alba v roce 2012 |
Pár alb, co jsem předtím neobsáhl ve výčtu. Voices from the Lake - Voices from the Lake (líbí, moc pěkné ambientní techno) Loscil - Sketches from New Brighton (tohle bylo trošku zklamání, ale úplně zlé to není) Fiona Apple - The Idler Wheel Is Wiser Than the Driver of the Screw and Whipping Cords Will Serve You More Than Ropes Will Ever Do (výborné album) Orcas - Orcas (pěkné album na relaxaci, ale zase nic světoborného to není ) The Antlers - Undersea (nejdřív se mi to moc nepozdávalo, ale je to grower, moc pěkné EPčko) Markus Mehr - on (za prvním albem in hodně zaostává, tohle úplně není můj šálek čaje, i když najdou se dobré písničky) The xx - Coexist (nějak extra jsem nemusel ani debut [některé písničky byly teda super] a tohle mi přijde jako taková vyčpělá verze debutu [pár písniček je taky dobrých]...) Raime - Quarter Turns Over a Living Line (tohle mě docela dost nudí, v Polsku to bylo docela zajímavé, protože koncert byl doplněn krásnými vizuály, ale jen jako hudba mě to prostě neba) Liars - WIXIW (taky dost grower, nejdřív mi to přišlo hodně mdlé, ale už jsem se docela namotal) John Frusciante - Letur-Lefr (tohle mě teda vůbec nebaví, v podstatě tam není nic z toho, co mám od Johna rád) John Frusciante - PBX Funicular Intaglio Zone (ach Johne... proč to děláš? proč cpeš do těch tvých pěkných písniček takové hlouposti? proč jsou všechny ty písničky tak zmatené a přeplácané? slzy mi tečou) Ariel Pink & R. Stevie Moore - Ku Klux Glam (ježiš, to se nedalo doposlouchat, nuda, nuda, divnost) Crippled Black Phoenix - No Sadness or Farewell (líbí, docela návrat ke kořenům, což kvituji velmi) Baroness - Yellow & Green (není to zlé, ale úplně můj šálek čaje to není, ale občas si pustím rád) Passion Pit - Gossamer (moc pěkné rozjasněné popové album, což sice většinou nemusím, ale tohle mě baví) Grizzly Bear - Shields (je to dobré ) |
Autor: | Johnny [ pon 14. led 2013 1:47:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Alba v roce 2012 |
Pěkná sbírka Maxi, všechna čest ..já jich dám dohromady max 10.. a v podstatě samé divné spolky Anneke van Giersbergen - Everything is Changing Diablo Swing Orchestra - Pandoras Pinata Akphaezya - Anthology IV: The Tragedy of Nerak Gojira - L Enfant Sauvage Meshuggah - Koloss A. A. Lucassen - Lost in the New Real Die Antwoord - Tension Mares Of Thrace - The Pilgrimage Devin Townsend Project - Epicloud Stolen Babies - Naught z českým muzikantů mi toho letos moc neutkvělo v paměti. Nové CD od Nohavicy je povedené, Buty jsou taky dobří ale střídají bezchybné pasáže a hluché plochy. |
Autor: | Kaťuša [ úte 22. led 2013 18:18:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Alba v roce 2012 |
díky za fajné tipy |
Stránka 8 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |